به روز ترين وبلاگ جامع تكنولوژي و رايانه به روز ترين وبلاگ جامع تكنولوژي و رايانه .

به روز ترين وبلاگ جامع تكنولوژي و رايانه

شباهت زياد تبلت آتي هوآوي به آيپد پرو

مدت زيادي از معرفي پيشرفته‌ترين تبلت سامسونگ يعني گلكسي تب اس ۶ (Galaxy Tab S6) نمي‌گذرد. ضمن اينكه اپل هم در حال گسترش تبلت‌هاي سري آيپد پرو خودش است. در اين بين، هوآوي براي اينكه از قافله عقب نماند، مي‌خواهد يك تبلت پيشرفته بسازد كه احتمالاً اوايل سال آتي ميلادي معرفي خواهد شد.

اين دستگاه كه شايد مدياپد ام ۷ (MediaPad M7) ناميده شود، داراي نمايشگري بلند خواهد بود كه گوشه‌هاي آن گرد هستند و در اطراف آن نيز حاشيه‌هاي مشكي رنگ باريكي به چشم مي‌خورد تا از اين نظر شبيه آيپد پرو اپل باشد. البته نوارهاي سياه اطراف صفحه نمايش آن‌قدري بزرگ هستند تا بتوان در آنها دوربين سلفي و ساير سنسورهاي لازم را قرار داد. لازم به ذكر است كه هوآوي تصميم گرفته از شيوه طراحي داراي نقطه سياه رنگ در اين محصولش استفاده كند.


برچسب: آيپد پرو، اپل تبلت، تبلت هوآوي، هوآوي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۱:۰۸ توسط:wicked boy موضوع: اخبار فناوري نظرات (0)

نسخه 5G گوگل پيكسل ۴ در نمايشگاه سخت‌افزاري رويت نشد

كمپاني گوگل در اين نسل از گوشي‌هاي خود بسياري از ويژگي‌هاي سخت ‌افزاري را لحاظ كرده است اما قابليت اتصال شبكه ‌ي 5G از مواردي است كه در اين سري مشاهده نمي‌شود. روز سه‌شنبه طي رويداد برگزار شده در شهر نيويورك، اين كمپاني از نسل جديد گوشي‌هاي خود با نام گوگل پيكسل ۴ و پيكسل ۴ ايكس‌ال رونمايي به عمل ‌آورد. اين سري از گوشي‌هاي جديد كمپاني گوگل داراي قابليت‌هايي نظير face unlock، ژست‌هاي حركتي بروز شده و ماژول‌هاي دوربين ارتقا يافته مي‌باشند اما گوگل نسخه‌ي 5G  اين گوشي‌هاي هوشمند را معرفي نكرد و حتي حرفي از آن‌ها به ميان نيامد.


برچسب: ، google، Pixel 4، Pixel 4 XL، گوگل، 5g، گوگل پيكسل4، گوگل پيكسل 4ايكس ال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۹:۰۷ توسط:wicked boy موضوع: اخبار فناوري نظرات (0)

نقد و بررسي مانيتور سامسونگ مدل C27F591FDM / (بخش 2)

كيفيت عكس

مانيتور C27F591 از پنل VA كه سامسونگ طراحي و توليد كرده است بهره مي‌برد. عملكرد اين دستگاه در زمينه تصوير قابل تقدير است. رنگ‌ها به شدت زنده هستند و كيفيتي كه از آن‌ها مي‌بيند چشم شما را نوازش مي‌كند. دقت رنگ‌ها نيز بسيار بالا است. به اين معنا كه با اين دقت و با چشم انسان، قابل تشخيص نيست كه رنگي كه در حال نمايش است چه تفاوتي با رنگ «واقعي» و بي‌نقص دارد.

يكسان بودن نور پشت تصوير يكي از مشكلاتي است كه هميشه در مانيتورها وجود دارد. خوشبختانه در اين مانيتور اين موضوع زياد به چشم نمي‌آيد. حتي در گوشه‌هاي تصوير نيز نور فقط ۹% كاهش پيدا مي‌كند و اين موضوع حتي باعث شده است كه ديد كاربر بهتر باشد و ميزان تمركز چشم و ذهن نيز بالاتر برود.


برچسب: گيمينگ، مانتيور منحني، مانيتور، نمايشگر، نمايشگر خميده، نمايشگر سامسونگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۷:۱۴ توسط:wicked boy موضوع: مانيتور نظرات (0)

نقد و بررسي مانيتور سامسونگ مدل C27F591FDM / (بخش 1)

صفحه نمايش‌هاي خميده مدتي است كه وارد دنياي كامپيوترها براي كارهاي روزمره و بازي‌هاي ويديويي شده‌اند. تلويزيون‌ها حالا انواع خميده در سايزها و رزولوشن‌هاي مختلف دارند و اين موضوع حالا شامل مانيتورها براي انجام كارهاي روزمره مي‌شود.

مانيتورهاي منحني (خميده) آخرين ترند جهاني براي تجهيزات ميزي هستند. اين مانيتورها مزايايي دارند و كاربر در استفاده از آن‌ها احساس راحتي مي‌كند. با وجود اين كه بسياري شركت‌ها قابليت‌هاي معمولي در اين دستگاه‌ها قرار مي‌دهند ولي سامسونگ براي توليد مانيتور C27F591 سخت‌ افزاري بسيار قوي قرار داده است كه عملكرد آن را بهبود مي‌بخشد. سامسونگ يكي از كمپاني‌هاي پيشرو در ساخت و توليد انواع‌ نمايشگرها از جمله تلويزيون و مانيتور است كه در كنار نمايشگرهاي معمولي، نگاه ويژه‌اي به نمايشگرهاي خميده داشته و سعي دارد تا در اين راه هم نظر كاربران را جلب كند. علاوه بر اين سامسونگ تلاش كرده تا با اضافه كردن قابليت‌هاي مختص گيمرها، اين قشر را هم درگير خريد محصولات خود كند.


برچسب: گيمينگ، مانتيور منحني، مانيتور، نمايشگر، نمايشگر خميده، نمايشگر سامسونگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۵:۱۳ توسط:wicked boy موضوع: مانيتور نظرات (0)

دلايل افت اپل در سال‌هاي اخير (بخش دوم)

شكست تيم كوك

دقيقاً مانند استيو بالمر كه پس از بيل گيتس مايكروسافت را اداره كرد تيم كوك از مجموعه مهارتهايي كه جابز داشت بي‌بهره بود. وي به طور خاص توسط جابز انتخاب شده بود تا مطمئن شود كه قدرت بنيانگذار اپل را دست كم نمي‌گيرد و او را كنار نمي‌گذارد. او همانند بالمر،عملا سزاوار چنين جايگاهي بود اما نه كاريزماي جابز را داشت و نه مديري بود كه بتواند همانند او روي محصول تمركز كند.

همچنين، آنچه كه كوك در ابتدا در كامپاك آموخته بود – گرچه حتي در آنجا نيز شخصيت بزرگي نبود – او را وادار كرد تا فكر كند كه جابز علي رغم موفقيت، پول و تلاش‌ها را هدر مي‌دهد. اين درحالي بود كه كامپك شكست خورد و هيچ يك از شركت‌هاي ديگر كه از مدل‌هاي مشابه استفاده مي‌كردند از نظر سود يا ارزش در حد اپل نبودند. مدل استاندارد صنعتي بسيار متفاوت از مدل اپل بود. استراتژي صنعت هدف قرار دادن محصولات بود. اپل خطوط توليد را ساده نگه داشت. هم هزينه‌هاي توليد و هم موجودي را به ميزان زيادي كاهش داد و در عوض هزينه‌هاي زيادي را صرف تلاش براي افزايش تقاضا كرد. رويكرد صنعت به تنوع زياد محصول منجر شد اما فرصتي براي فعاليت‌هاي مهم افزايش تقاضا فراهم نكرد.


برچسب: استيو جابز، افت اپل، تيم كوك، دلايل افت اپل، رون،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۲:۳۷ توسط:wicked boy موضوع: اخبار فناوري نظرات (0)

دلايل افت اپل در سال‌هاي اخير (بخش اول)

 

همين دو هفته پيش بود كه شركت اپل رويداد بزرگ معرفي محصولات خود را برگزار كرد و اگرچه زماني افراد از برگزاري اينگونه رويدادهاي اپل هيجان زده مي‌شدند اما اين روزها، اين رويداد به يك برنامه تقريبا تكراري با معرفي محصولاتي با ويژگي‌هاي كپي شده و انتظارات برآورده نشده مخاطب و طرفداران اپل تبديل شده است. اين اتفاق براي شركتي همچون اپل دقيقاً مثل زماني كه اپل استيو جابز را اخراج كرد خجالت آور بود. به نظر مي‌رسد كه اين شركت كارهايي كه استيو جابز براي تبديل كردن اپل به يك شركت منحصر به فرد انجام داد را فراموش كرده است. به گونه‌اي كه كم كم اپل به يك شركت فناوري معمولي بدل شده كه ديگر چندان تفاوت بارزي با بقيه ندارد. در ادامه به بررسي مختصر فراز و فرودهاي اين كمپاني مطرح مي‌پردازيم. با ما همراه باشيد.


برچسب: استيو جابز، افت اپل، تيم كوك، دلايل افت اپل، رون،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۰:۴۸ توسط:wicked boy موضوع: اخبار فناوري نظرات (0)

بررسي آل اين وان Zen AiO 27 ايسوس

Zen AiO 27 براي گرافيست هاي حرفه اي طراحي شده است و به طرز هوشمندانه اي تمام اجزاي سيستم را درون پايه آن قرار گرفته است. استفاده از يك سيستم خنك كننده در پشت صفحه نمايش عملكرد آن را بهبود بخشيده. از ديگر مشخصات سخت افزاري آل اين وان ايسوس Asus Zen AiO 27 مي توان به پردازنده Intel® Core ™ i7،NVIDIA® GeForce® GTX 1050 GPU  و همچنين قابليت ذخيره سازي دوگانه با هر دو حافظه PCIe® SSD و HDD اشاره كرد. علاوه بر اين مي توان پايه دستگاه را به راحتي باز كرد تا امكان دسترسي به حافظه ها براي ارتقاء آن ها بدون دردسر انجام شود. علاوه بر ويژگي هاي بيان شده براي آل اين وان ايسوس Asus Zen AiO 27 مي توان به پد شارژ بي سيم آن اشاره كرد كه از دستگاه هاي همراه سازگار با شارژ سريع پشتيباني مي كند.


برچسب: ، Asus Zen AiO 27، آل اين وان ايسوس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۹:۱۹ توسط:wicked boy موضوع: مانيتور نظرات (0)