به روز ترين وبلاگ جامع تكنولوژي و رايانه به روز ترين وبلاگ جامع تكنولوژي و رايانه .

به روز ترين وبلاگ جامع تكنولوژي و رايانه

لپ‌تاپ ۲ در ۱ لنوو يوگا C940

اگر هميشه به اين خاطر سراغ گوشي مي‌رويد كه بازكردن و استفاده از آن راحت‌تر از لپ‌تاپ است، شايد لپ‌تاپ جديد لنوو به نام يوگا C940 اين عادت شما را تغيير دهد. پرچمدار ۱۴ اينچي ۲ در ۱ اين شركت يكي از معدود محصولات پروژه آتنا اينتل است كه در نمايشگاه ايفا ۲۰۱۹ معرفي شده و مي‌خواهد عملكرد لپ‌تاپ‌ها شبيه به گوشي هوشمند شود.

C940 به گونه‌اي طراحي شده كه فورا از حالت خواب خارج شود و حسگر اثرانگشت آن در يك ثانيه عمل مي‌كند. علاوه بر اينها واي‌فاي به سرعت متصل مي‌شود و نمايشگر UHD با روشنايي ۵۰۰ نيت باعث مي‌شود كه بازتاب‌ها جلوي ديد شما را نگيرند. عمر باتري اين دستگاه ۱۰٫۵ ساعت است و اگر از نمايشگر در حالت FHD با روشنايي ۴۰۰ نيت استفاده كنيد، عمر باتري تا ۱۷٫۵ ساعت افزايش پيدا مي‌كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۲:۵۸ توسط:wicked boy موضوع: كامپيوتر و لپ تاپ نظرات (0)

هوآوي قصد دارد از لينوكس در لپ‌تاپ‌هاي خود استفاده كند

كمپاني هوآوي با معرفي سيستم‌عامل HarmonyOS تصميم گرفت تا اندرويد را در گوشي‌هاي هوشمند خود كنار بگذارد و سيستم‌عامل اختصاصي خود را به صورت پيش‌فرض بر روي آن‌ها نصب كند. اما در خصوص لپ‌تاپ‌هاي خود تصميم دارد تا سيستم‌عامل لينوكس را نصب و راه‌اندازي نمايد.

بر اساس گزارش TechRepublic، كمپاني هوآوي همچنان با محدوديت‌هاي تجاري از سوي ايالات متحده روبرو مي‌باشد، به اين معني كه بايد در جابجايي و استفاده از نرم‌افزارها بر روي دستگاه‌هاي خود تجديدنظر نمايد. در خصوص گوشي‌هاي هوشمند هوآوي بدان معناست كه در صورت لزوم بايد به جاي سيستم‌عامل اندرويد از HarmonyOS استفاده نمايد. اكنون همين تفكر در مورد لپ‌تاپ‌ها اعمال خواهد شد، زيرا كمپاني مايكروسافت نيز يكي از كمپاني‌هاي آمريكايي است و شامل محدوديت‌هاي ايالات متحده مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۱:۵۶ توسط:wicked boy موضوع: كامپيوتر و لپ تاپ نظرات (0)

خريد فالوور اينستاگرام 100% واقعي ، خريد فالوور فوري، بهترين سايت خريد فالوور

با انجام اين كار فالو هاي شما هم بيشتر ميشه! فالوور هاي ايراني درجه ۱ اينستاگرام بهترين انتخاب براي آن دسته از صاحبان پيج هاست كه به دنبال جذف فالوور هدفمند هستند ، گرچه اين نوع فالوور ها هم متشكل از تمامي اقشار ايراني هستند اما كمك بزرگي به شما براي جذب فالوور هاي هدفمند تر و تخصصي تر ميكنند ، به اين صورت كه اين فالوور ها با فعاليت بيشتر، محتواي شمارا به هزاران كاربر ديگر نمايش ميدهند همچنين بايد بدانيد در صورتي كه فالوور هاي فعال تري داشته باشيد ، اينستاگرام پيج شما را با ارزش تر خواهد دانست و احتمالا پست هاي شما را در صفحه اصلي ( اكسپلورر ) خود نمايش خواهد داد كه اين خود به معني ديده شدن پست هاي شما توسط هزاران نفر ميباشد و به سرعت روند رو به رشد كاملا طبيعي و ارگانيك را براي شما ايجاد ميكند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۹:۴۸ توسط:wicked boy موضوع: عمومي نظرات (0)