به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه .

به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه

نقد و بررسی مانیتور بنکیو مدل Zowie XL2536

مدل مانیتور BenQ Zowie XL2536 یکی از بهترین مانیتورهای سری بازی (گیمینگ) این شرکت است. این مانیتور با رزولوشن Full HD و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز نسبت به مدل قبلی خود یعنی BenQ XL2430 پیشرفت چشم‌گیری داشته است و بسیار موفق‌تر بوده‌ است. اندازه صفحه نمایش این مدل ۲۴٫۵ اینچ است که تقریبا ۰٫۵ اینچ نسبت به مدل قبلی بزرگ‌تر است. صفحه این مانیتور محافظ ضد بازتاب دارد و از چشم در مقابل اشعه‌ها تا حدی محافظت می‌کند.

مانیتور بنکیو مدل ZOWIE XL2536 سایز ۲۴٫۵ اینچ

کیفیت تصویر

با وجود پنل TN، مانیتور BenQ Zowie XL2536 نرخ پاسخ ۱ میلی‌ثانیه‌ای دارد که بلور شدن و حالت روح را از بازی‌هایی که سریع هستند حذف می‌کند. در کنار نرخ تازه‌سازی ۴۴ هرتزی و همچنین تکنولوژی‌های به روز، این مانیتور برای اجرا و نمایش بازی‌های حرفه‌ای که گیم‌پلی بالایی دارند بسیار مناسب است.


برچسب: بنکیو، مانیتور، مانیتور واید، نمایشگر، نمایشگر بنکیو، benq،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۷:۳۰ توسط:wicked boy موضوع: مانیتور نظرات (0)

نقد و بررسی مانیتور سامسونگ مدل C27F591FDM / (بخش 2)

کیفیت عکس

مانیتور C27F591 از پنل VA که سامسونگ طراحی و تولید کرده است بهره می‌برد. عملکرد این دستگاه در زمینه تصویر قابل تقدیر است. رنگ‌ها به شدت زنده هستند و کیفیتی که از آن‌ها می‌بیند چشم شما را نوازش می‌کند. دقت رنگ‌ها نیز بسیار بالا است. به این معنا که با این دقت و با چشم انسان، قابل تشخیص نیست که رنگی که در حال نمایش است چه تفاوتی با رنگ «واقعی» و بی‌نقص دارد.

یکسان بودن نور پشت تصویر یکی از مشکلاتی است که همیشه در مانیتورها وجود دارد. خوشبختانه در این مانیتور این موضوع زیاد به چشم نمی‌آید. حتی در گوشه‌های تصویر نیز نور فقط ۹% کاهش پیدا می‌کند و این موضوع حتی باعث شده است که دید کاربر بهتر باشد و میزان تمرکز چشم و ذهن نیز بالاتر برود.


برچسب: گیمینگ، مانتیور منحنی، مانیتور، نمایشگر، نمایشگر خمیده، نمایشگر سامسونگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۷:۱۴ توسط:wicked boy موضوع: مانیتور نظرات (0)

نقد و بررسی مانیتور سامسونگ مدل C27F591FDM / (بخش 1)

صفحه نمایش‌های خمیده مدتی است که وارد دنیای کامپیوترها برای کارهای روزمره و بازی‌های ویدیویی شده‌اند. تلویزیون‌ها حالا انواع خمیده در سایزها و رزولوشن‌های مختلف دارند و این موضوع حالا شامل مانیتورها برای انجام کارهای روزمره می‌شود.

مانیتورهای منحنی (خمیده) آخرین ترند جهانی برای تجهیزات میزی هستند. این مانیتورها مزایایی دارند و کاربر در استفاده از آن‌ها احساس راحتی می‌کند. با وجود این که بسیاری شرکت‌ها قابلیت‌های معمولی در این دستگاه‌ها قرار می‌دهند ولی سامسونگ برای تولید مانیتور C27F591 سخت‌ افزاری بسیار قوی قرار داده است که عملکرد آن را بهبود می‌بخشد. سامسونگ یکی از کمپانی‌های پیشرو در ساخت و تولید انواع‌ نمایشگرها از جمله تلویزیون و مانیتور است که در کنار نمایشگرهای معمولی، نگاه ویژه‌ای به نمایشگرهای خمیده داشته و سعی دارد تا در این راه هم نظر کاربران را جلب کند. علاوه بر این سامسونگ تلاش کرده تا با اضافه کردن قابلیت‌های مختص گیمرها، این قشر را هم درگیر خرید محصولات خود کند.


برچسب: گیمینگ، مانتیور منحنی، مانیتور، نمایشگر، نمایشگر خمیده، نمایشگر سامسونگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۵:۱۳ توسط:wicked boy موضوع: مانیتور نظرات (0)

بررسی آل این وان Zen AiO 27 ایسوس

Zen AiO 27 برای گرافیست های حرفه ای طراحی شده است و به طرز هوشمندانه ای تمام اجزای سیستم را درون پایه آن قرار گرفته است. استفاده از یک سیستم خنک کننده در پشت صفحه نمایش عملکرد آن را بهبود بخشیده. از دیگر مشخصات سخت افزاری آل این وان ایسوس Asus Zen AiO 27 می توان به پردازنده Intel® Core ™ i7،NVIDIA® GeForce® GTX 1050 GPU  و همچنین قابلیت ذخیره سازی دوگانه با هر دو حافظه PCIe® SSD و HDD اشاره کرد. علاوه بر این می توان پایه دستگاه را به راحتی باز کرد تا امکان دسترسی به حافظه ها برای ارتقاء آن ها بدون دردسر انجام شود. علاوه بر ویژگی های بیان شده برای آل این وان ایسوس Asus Zen AiO 27 می توان به پد شارژ بی سیم آن اشاره کرد که از دستگاه های همراه سازگار با شارژ سریع پشتیبانی می کند.


برچسب: ، Asus Zen AiO 27، آل این وان ایسوس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۹:۱۹ توسط:wicked boy موضوع: مانیتور نظرات (0)