به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه .

به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه

خرید تلویزیون های 55 اینچ از چهار برند خوشنام عرصه تکنولوژی و نقد تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q60A

شرکت های سازنده از جمله سامسونگ نیز محصولات سطح بالای بسیاری را با هدف تحت تاثیر قرار دادن این بخش از خریداران روانه بازار می کنند. ولی چنانچه بخواهید یک تلویزیون با کارایی مناسب و از سویی با قیمت مناسب برای گیمینگ خریداری کنید می توانید روی تلویزیون Samsung Q60A نیز حساب کنید. این تلویزیون کارایی مناسبی در زمینه گیمینگ ارائه می کند که شاید مهمترین آنها برخورداری از رفرش ریت 120 هرتزی باشد که توضیحات آن در بالا گفته شد.

وجود چنین رفرش ریتی به خصوص برای بازی های پر تحرک همچون بازی های ریسینگ می تواند بسیار مفید باشد. این رفرش ریت سبب می شود کار با تلویزیون به خصوص در منو ها بسیار روان باشد. اما جایی که بیش از پیش رفرش ریت 120 هرتزی خود را نشان می دهد، در هنگام گیمینگ است، به خصوص اینکه کنسول های جدید با قدرت فوق العاده خود می توانند فریم ریت بالایی را ارائه کنند و اینگونه با داشتن تلویزیونی با رفرش ریت بالا می توانید از این فریم ریت بالا استفاده کنید.


برچسب: تلویزیون q70a، قیمت تلویزیون q70a، خرید q60a، قیمت تلویزیون سامسونگ q60a، تلویزیون سامسونگ 55q60a، تلویزیون q60a، قیمت تلویزیون سامسونگ Q60A کیولد، تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q60A، قیمت خرید تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q60A، تلویزیون فورکی سامسونگ 55Q60A، تلویزیون ال ای دی سامسونگ، تلویزیون 2021 سامسونگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۳:۴۱ توسط:wicked boy موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

افزایش سرعت سایت

فکر می کنید افزایش سرعت وب سایت شما مهم نیست؟

اشتباه بزرگ همینجاست

یک ثانیه تاخیر در زمان بارگذاری صفحه وب سایت  بازید صفحات کمتر و کاهش رضایت مشتری را برای شما به بار می اورد

چند ثانیه بیشتر برای بارگذاری سایت شما تاثیر منفی بر توانایی شما برای جذب بازدیدکنندگان و فروش دارد

این بدان معناست که داشتن یک سایت سریع ضروری است  نه فقط برای رتبه بندی خوب در گوگل ، بلکه برای بالا نگه داشتن سود نهایی شما

اگر بارگذاری سایت شما بیش از سه ثانیه طول بکشد، تقریبا نیمی از بازدیدکنندگان خود را قبل از اینکه به سایت شما بیایند از دست می دهید و این نشان میدهد که حتی یک ثانیه میتواند رضایت مشتری را کاهش دهد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۵:۴۰ توسط:wicked boy موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

مزیت های استفاده از منوی دیجیتالی لایو منو

منوی دیجیتال صفر تا صد مدیریت سفارش غذا را در اختیار مشتری قرار می دهد. در واقع  مشتری اولویت اول در نرم افزار رستوران است. مشتری می تواند لیست غذا و اطلاعات مورد نیاز در مورد آن را از طریق همین منوی اسکن شده روی گوشی موبایل به دست بیاورد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۴:۰۹ توسط:wicked boy موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

بهترین موس های گیمینگ که برای بازی کردن در سال 2019 پیشنهاد می‌شوند (بخش دوم)

ماوس گیمینگ ریزر مدل Naga Trinity

Razer Naga Trinity Gaming Mouse

نوع اتصال                                  نوع رابط

با سیم                                       پورت USB

ماوس گیمینگ ریزر مدل Naga Trinity Gaming یکی از هیجان‌انگیزترین ماوس‌ها در میان ماوس‌های گیمینگ موجود در بازار است. به همراه این ماوس یک پکیج سه‌تایی از صفحات قابل تعویض ارائه می‌شود. این پکیج شامل یک صفحه با 2 کلید، یک صفحه با 7 کلید و یک صفحه با 12 کلید است که با اتصال به بدنه ماوس ریزر Naga Trinity Gaming، قابلیت جدیدی را به آن اضافه می‌کنند.

دقت حسگر این ماوس در حدود 16000 DPI است که برای یک ماوس گیمینگ دقت فوق‌العاده بالایی محسوب می‌شود. بدنه این ماوس به‌گونه‌ای طراحی شده که در استفاده طولانی مدت، دست کاربر را اذیت نخواهد کرد، اما این ماوس هم برای کاربران راست دست طراحی شده است.


برچسب: Gaming، Logitech، Mouse، Razer،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۶:۲۷ توسط:wicked boy موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

بهترین موس های گیمینگ که برای بازی کردن در سال 2019 پیشنهاد می‌شوند (بخش اول)

اگر یکی از طرفداران بازی‌ های ویدیویی هستید و یک گیمر حرفه‌ای محسوب می‌شوید، پیشنهاد می‌کنیم با پلازامگ همراه باشید تا در ادامه بهترین موس های گیمینگ را به شما معرفی کنیم.

مطمئنا در بازار شلوغ فعلی پیدا کردن یک ماوس گیمینگ مناسب، کار نسبتا مشکلی به نظر می‌رسد. در حقیقت در هر هفته حدود ده ماوس جدید وارد بازار می‌شود که تقریبا همگی از ظاهر و عملکرد یکسانی برخوردار هستند؛ با این حال برخی از کمپانی‌ها آنقدر در حوزه گیم و تولید سخت‌افزار مربوط به آن، قدرتمند ظاهر شده‌اند که بدون شک محصولات آنها در بازار به خوبی می‌درخشند.


برچسب: Gaming، Logitech، Mouse، Razer،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۵:۴۳ توسط:wicked boy موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی در اصفهان

کارشناسان نمایندگی لپ تاپ اچ پی به دلیل تسلط بر هر دو بخ ِش نرم افزاری و سخت افزاری محصولات اچ پی و در اختیار داشتن بروزترین ابزآلات تعمیر ، قادر به ارائه تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این محصول خواهند بود.شارژ نشدن باتری لپ تاپ ،خرابی تاچ پد لپ تاپ ، شناخته نشدن هارد و خرابی کابل فلت صفحه نمایش لپ تاپ از جمله مواردی است که کاربرای گرامی برای حل این مشکلات به مرکز تعمیر لپ تاپ مراجعه کرده اند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۲:۴۰ توسط:wicked boy موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

عکس رپورتاژ آگهی از سایت رکس سو

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۴:۴۹ توسط:wicked boy موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

365 ایده داستان

این که آیا شما در حال نوشتن کتاب هستید ، به یک رسانه جدید نیاز دارید یا از بهانه یافتن بهترین ایده برای داستان خسته شده اید ، این لیست از 365 ایده داستانی باعث می شود تا بتوانید ایده ای را پیدا کنید که برای شما مفید باشد و از آن الهام بگیرید. ! 

story-ideas.png

تقریباً همه این ایده های داستان بین رسانه های مختلف قابل تعویض هستند. با این وجود ، اگر تصمیم دارید ایده جدیدی بگیرید و آن را به عنوان نمایشنامه بنویسید ، حتماً از کتاب الکترونیکی من و Storytelling System استفاده کنید و از منابع دیگری برای اطمینان از ایجاد تغییرات مناسب برای رسانه جدید استفاده کنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۳:۴۴ توسط:wicked boy موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

شباهت زیاد تبلت آتی هوآوی به آیپد پرو

مدت زیادی از معرفی پیشرفته‌ترین تبلت سامسونگ یعنی گلکسی تب اس ۶ (Galaxy Tab S6) نمی‌گذرد. ضمن اینکه اپل هم در حال گسترش تبلت‌های سری آیپد پرو خودش است. در این بین، هوآوی برای اینکه از قافله عقب نماند، می‌خواهد یک تبلت پیشرفته بسازد که احتمالاً اوایل سال آتی میلادی معرفی خواهد شد.

این دستگاه که شاید مدیاپد ام ۷ (MediaPad M7) نامیده شود، دارای نمایشگری بلند خواهد بود که گوشه‌های آن گرد هستند و در اطراف آن نیز حاشیه‌های مشکی رنگ باریکی به چشم می‌خورد تا از این نظر شبیه آیپد پرو اپل باشد. البته نوارهای سیاه اطراف صفحه نمایش آن‌قدری بزرگ هستند تا بتوان در آنها دوربین سلفی و سایر سنسورهای لازم را قرار داد. لازم به ذکر است که هوآوی تصمیم گرفته از شیوه طراحی دارای نقطه سیاه رنگ در این محصولش استفاده کند.


برچسب: آیپد پرو، اپل تبلت، تبلت هوآوی، هوآوی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۱:۰۸ توسط:wicked boy موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

نسخه 5G گوگل پیکسل ۴ در نمایشگاه سخت‌افزاری رویت نشد

کمپانی گوگل در این نسل از گوشی‌های خود بسیاری از ویژگی‌های سخت ‌افزاری را لحاظ کرده است اما قابلیت اتصال شبکه ‌ی 5G از مواردی است که در این سری مشاهده نمی‌شود. روز سه‌شنبه طی رویداد برگزار شده در شهر نیویورک، این کمپانی از نسل جدید گوشی‌های خود با نام گوگل پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال رونمایی به عمل ‌آورد. این سری از گوشی‌های جدید کمپانی گوگل دارای قابلیت‌هایی نظیر face unlock، ژست‌های حرکتی بروز شده و ماژول‌های دوربین ارتقا یافته می‌باشند اما گوگل نسخه‌ی 5G  این گوشی‌های هوشمند را معرفی نکرد و حتی حرفی از آن‌ها به میان نیامد.


برچسب: ، google، Pixel 4، Pixel 4 XL، گوگل، 5g، گوگل پیکسل4، گوگل پیکسل 4ایکس ال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۹:۰۷ توسط:wicked boy موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)