به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه .

به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه

بررسی تبلت مایکروسافت Surface Pro 6 (قسمت 1)

مایکروسافت چند سالی است که به معیار استاندارد دستگاه‌های دو در یک بدل گشته است و سایر تولید‌کنندگان نسل‌های متوالی Surface Pro را به عنوان ایده پیش‌ فرض اینکه یک دستگاه هیبریدی تبلت / لپ‌تاپ ویندوزی چگونه باید باشد، در نظر می‌گیرند. اما دور شدن از این ایده نیز بسیار دشوار بوده و تغییرات صورت‌گرفته در چند نسخه اخیر سرفیس پرو هم از لحاظ طراحی و هم از لحاظ عملکرد تقریباً غیر محسوس بوده است. اما برویم سراغ بررسی Surface Pro 6…

در نگاه اول حداقل از نمای بیرونی به غیر از طراحی با رنگ مشکی مات جدید با تغییرات دیگری روبرو نیستیم. Surface Pro 6 بر خلاف بسیاری از لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و دستگاه‌های هیبریدی مدرن که تلاش شده تا حاشیه صفحه نمایش محصولات آن‌ها به حداقل برسد، هنوز هم دارای حاشیه بزرگی در اطراف نمایشگر خود است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۱:۱۷ توسط:wicked boy موضوع: کامپیوتر و لپ تاپ نظرات (0)

نقد و بررسی تبلت Yoga Book لنوو (بخش 2)

عملکرد، اندروید و مالتی تسکینگ تبلت Yoga Book لنوو

تبلت یوگا بوک لنوو از پردازنده Intel Atom استفاده می کند که هنگامی که با صفحات وبی که پر از آگهی هستند مواجه می شوید باید چند ثانیه صبر کنید تا بتوانید صفحه وب را اسکرول کنید. حتی اضافه کردن 4 گیگابایت رم به اندازه ای حساسیت برنامه هایی که نیاز به پردازش زیاد دارند را کم نمی کند به طور مثال شما می توانید ساعت ها بازی Mini Metro را بدون مشکل انجام دهید اما نمی توانید بازی های سه بعدی مانند Real Racing 3 را به راحتی انجام دهید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۴:۰۰ توسط:wicked boy موضوع: کامپیوتر و لپ تاپ نظرات (0)

نقد و بررسی تبلت Yoga Book لنوو (بخش 1)

) Yoga Book یوگا بوک) یکی از محصولات هیجان انگیز سال  2016 است و دارای فرم فکتوری بود که قبلا در بازار وجود نداشت، شما می توانید یادداشت های فیزیکی خود را به فرم دیجیتال در بیاورید. این قابلیت به یادماندنی جزو رویاهای دانشجویان و دانش آموزان بود و هنوز هم که هنوز است جزو قابلیت های قابل توجهی است که می توان بدان دست پیدا کرد. اما با توجه به عملکرد کندی که این تبلت ارائه می دهد قیمت آن کمی بالا است و شما می توانید به جای آن از Yoga Book 2 یا Google Pixel C با یک صفحه کلید بلوتوثی استفاده کنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۶:۱۵ توسط:wicked boy موضوع: کامپیوتر و لپ تاپ نظرات (0)

لپ‌تاپ ۲ در ۱ لنوو یوگا C940

اگر همیشه به این خاطر سراغ گوشی می‌روید که بازکردن و استفاده از آن راحت‌تر از لپ‌تاپ است، شاید لپ‌تاپ جدید لنوو به نام یوگا C940 این عادت شما را تغییر دهد. پرچمدار ۱۴ اینچی ۲ در ۱ این شرکت یکی از معدود محصولات پروژه آتنا اینتل است که در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ معرفی شده و می‌خواهد عملکرد لپ‌تاپ‌ها شبیه به گوشی هوشمند شود.

C940 به گونه‌ای طراحی شده که فورا از حالت خواب خارج شود و حسگر اثرانگشت آن در یک ثانیه عمل می‌کند. علاوه بر اینها وای‌فای به سرعت متصل می‌شود و نمایشگر UHD با روشنایی ۵۰۰ نیت باعث می‌شود که بازتاب‌ها جلوی دید شما را نگیرند. عمر باتری این دستگاه ۱۰٫۵ ساعت است و اگر از نمایشگر در حالت FHD با روشنایی ۴۰۰ نیت استفاده کنید، عمر باتری تا ۱۷٫۵ ساعت افزایش پیدا می‌کند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۲:۵۸ توسط:wicked boy موضوع: کامپیوتر و لپ تاپ نظرات (0)

هوآوی قصد دارد از لینوکس در لپ‌تاپ‌های خود استفاده کند

کمپانی هوآوی با معرفی سیستم‌عامل HarmonyOS تصمیم گرفت تا اندروید را در گوشی‌های هوشمند خود کنار بگذارد و سیستم‌عامل اختصاصی خود را به صورت پیش‌فرض بر روی آن‌ها نصب کند. اما در خصوص لپ‌تاپ‌های خود تصمیم دارد تا سیستم‌عامل لینوکس را نصب و راه‌اندازی نماید.

بر اساس گزارش TechRepublic، کمپانی هوآوی همچنان با محدودیت‌های تجاری از سوی ایالات متحده روبرو می‌باشد، به این معنی که باید در جابجایی و استفاده از نرم‌افزارها بر روی دستگاه‌های خود تجدیدنظر نماید. در خصوص گوشی‌های هوشمند هوآوی بدان معناست که در صورت لزوم باید به جای سیستم‌عامل اندروید از HarmonyOS استفاده نماید. اکنون همین تفکر در مورد لپ‌تاپ‌ها اعمال خواهد شد، زیرا کمپانی مایکروسافت نیز یکی از کمپانی‌های آمریکایی است و شامل محدودیت‌های ایالات متحده می‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۱:۵۶ توسط:wicked boy موضوع: کامپیوتر و لپ تاپ نظرات (0)