به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه .

به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه

بررسی آل این وان Zen AiO 27 ایسوس

Zen AiO 27 دارای یک نمایشگر 27 اینچ با صفحه نمایش 4K UHD NanoEdge PANTONE با طیف رنگی 100% sRGB  و دقت رنگ فوق العاده برای تصاویری فوق العاده دقیق و واقعی است. همچنین این محصول دارای سیستم صوتی Harman Kardon با ویژگی های بلندگو قدرتمند 16W را برای صدایی واضح و بلند فراهم می کند.

عملکرد بی نظیر آل این وان ایسوس Asus Zen AiO 27

کاربران می توانند بهترین سطح عملکردی را با استفاده از پردازنده نسل هشتم Intel Core i7 را تجربه کنند؛ 16 گیگابایت حافظه RAM، قدرت عملکردی مناسبی را در اختیار پردازنده مرکزی قرار می دهد. همچنین گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1050 باعث می شود تا انجام اموری مانند ویرایش عکس و ویدئو و حتی رندر گرافیکی سه بعدی بدون نقص انجام شود. پیکربندی ذخیره سازی دوگانه با استفاده از TB HDD2 و 512 گیگابایت PCIe® SSD، اطمینان حاصل می کند که فضای ذخیره سازی وسیعی برای فایل های عکس، فیلم و برنامه های دیگر موجود است

ویژگی های بصری آل این وان ایسوس Asus Zen AiO 27

Zen AiO 27 دستگاه مناسبی برای گرافیست های حرفه ای است که این ویژگی را به لطف نمایشگر 27 اینچی 44K UHD NanoEdge با محدوده طیف رنگ sRGB 100٪ ارائه می دهد. بدین ترتیب شما جزئیات دقیق تر و رنگ های روشن و واضحی را مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این، صفحه نمایش PANTONE Validate و دقت رنگی Delta-E کمتر از 3.0 رنگ های دقیقی را برای شما ارائه می دهد.

گزینه های اتصال گسترده برای تطبیق پذیری بی نظیر

آل این وان ایسوس Asus Zen AiO 27 دارای یک مجموعه کامل از پورت های I / O از جمله Thunderbolt ™ 3 برای اتصالات چند منظوره و فوق العاده سریع است. این پورت می تواند برای شارژ دستگاه ها مورد استفاده قرار گیرد و می تواند دو نمایشگر خارجی K UHD4 یا یک کارت گرافیک خارجی را پشتیبانی کند. همچنن خروجی HDMI به کاربران امکان اتصال به یک تلویزیون بزرگ روی صفحه نمایش یا مانیتور خارجی برای سرگرمی های بزرگ را می دهد.


برچسب: ، Asus Zen AiO 27، آل این وان ایسوس،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۹:۱۹ توسط:wicked boy موضوع: مانیتور نظرات (0)