به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه .

به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه

نقد و بررسی مانیتور بنکیو مدل Zowie XL2536

رزولوشن این دستگاه ۱۹۲۰*۱۰۸۰ است و تراکم پیکسلی آن ۹۰ است. تصاویر واضح و شفافی که این مانیتور به شما نمایش می‌دهد، تجربه بازی کردن را برای شما بسیار بهبود می‌بخشد.

عملکرد

مانیتورهای BenQ برای عملکرد بدون مشکل خود مشهور هستند. از مانیتور BenQ Zowie XL2536 نیز می‌توان همین را انتظار داشت. همانطور که گفته شد، نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتزی که در این مانیتور وجود دارد بازی‌های سریع را به خوبی اجرا می‌کند و نمایش می‌دهد.

تکنولوژی DyAc که برای بهبود وضاح و شفافیت ویدیوهای سریع تولید شده است در کنار نرخ بالا تازه‌سازی در این مانیتور از ایجاد تصاویر مات جلوگیری می‌کند. مجموع این تکنولوژی‌ها عملکرد این دستگاه را تا حد بسیار زیادی قوی می‌کند و تجربه کاربر را به شدت بهبود می‌بخشد.

ویژگی‌ها

مانیتور BenQ Zowie XL2536 144Hz eSports gaming همچنین از تکنولوژی تنظیمات روی صفحه نیز استفاده می‌کند که به کاربر اجازه می‌دهد سریع تنظیمات را تغییر دهد و بتواند بهترین  تصویر را برای خود ایجاد کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های عالی این مانیتور و مانیتورهای شرکت BenQ این است که در محیط‌هایی از بازی که نور کم و تاریک است، وضوح تصویر زیاد می‌شود و نور در آن به وجود می‌آید که این موضوع به دقت کاربر کمک می‌کند و از گیج شدن جلوگیری می‌کند.

این مانیتور همچنین با محافظ ضد بازتاب عرضه می‌شود که به شما کمک می‌کند تمام عوامل حواس‌پرتی را از بین ببرید و مستقیما بر روی بازی تمرکز کنید.

طراحی و اتصالات

طراحی مانیتور BenQ Zowie XL2536  هر چیزی که شخصی که بازی می‌کند نیاز دارد را به او می‌دهد. طراحی صفحه طوری است که هیچ عامل حواس‌پرتی برای کاربر ایجاد نمی‌کند. چرخش، تغییر زاویه، پشت و رو شدن و تنظیم ارتفاع نیز در این مانیتور وجود دارد که به شخصی‌سازی کردن آن کمک می‌کند.

درگاه‌های اتصال در این دستگاه به شرح زیر است:

    Dual-Link DVI

    Display Port 1.2

دو عدد HDMI 2.0

دو عدد USB 3.0

دو عدد USB 2.0

درگاه ورودی هدفون

میکروفون

 


برچسب: بنکیو، مانیتور، مانیتور واید، نمایشگر، نمایشگر بنکیو، benq،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۷:۳۰ توسط:wicked boy موضوع: مانیتور نظرات (0)