به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه .

به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه

نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی در اصفهان

برای کاربرانی که خواستار دریافت تعمیر لپ تاپ اچ پی در محل و یا منزل خود  در اصفهان هستند، میتوانند از طریق راههای ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لپ تاپ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایند. کارشناسان ما بلافاصله پس از تماس شما و انجام هماهنگیهای لازم در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت بهسازی عملکرد دستگاه را آغاز می نمایند.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل در اصفهان

احتمالا تا به امروز شاهد اختلالاتی نظیر، داغ شدن لپ تاپ، خرابی باتری و آداپتور، ضعف پردازنده ی مرکزی، ناکارآمدی کارت گرفیک، مشکل هارد، داغ شدن بیش از حد و خرابی فن، مشکلات صفحه ی نمایش و خرابی هایی این چنین شده اید. لازم است به عنوان دارنده ی این لپ تاپ ها بدانید، بسیاری از این خرابی ها، ریشه در عدم استفاده ی صحیح کاربری دارد .نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل در اصفهان مرجعی است که می توانید کلیه سرویس ها و خدمات حوزه تعمیرات این دستگاه را از بخش های مختلف آن دریافت کنید. این مرکز در راستای عملی کردن شعار مشتری مداری و ارائه سرویس های بی نقص به کاربران، واحدهای تعمیرات را به پیشرفته ترین ابزار روز دنیا در حوزه تعمیرات لپ تاپ مجهز کرده است.

تعمییرات لپ تاپ سامسونگ در اصفهان

یکی از مهمترین مشکلات لپتاپ های سامسونگ داغ شدن آنهاست . تمامی لپ تاپ ها دارای یک سیستم خنک کنده می باشند که این سیستم خنک کننده از فن و سینک تشکیل میشود . طریقه ی کار کردن فن و سینک در لپ تاپ ها به دو صورت می باشد که میتوان از آنها به عنوان مکنده و دمنده یاد کرد . لپ تاپ هایی که سیستم خنک کننده ی آنها مکنده می باشد ، فن ، هوای خنک را از بیرون به داخل می کشاند و یا در اصطلاح میمکد ، و سینک ها را خنک میکند و در نتیجه ی خشک شدن سینک ، چیپ ها و قسمت های مهم خنک می شود . ولی طریقه ی کار سیستم های دمنده به صورتی است که گرما توسط سینک ها به به فن منتقل می شود و فن آن گرما را به بیرون از سیستم منتقل میکند . بهترین راه حل ارائه شده توسط تعمیرات لپ تاپ سامسونگ در اصفهان برای خنک نگه داشتن سیستم لپ تاپ ، استفاده از کول پد ) فن اکسترنال ( می باشد . چراکه این فن ها علاوه بر آن که سبب بوجود آمدن فاصله ای در بین سیستم و زمین می شود ) عامل تهویه ی هوای بهتر ( دارای یک فن در زیر خود می باشد که به خنک شدن لپ تاپ کمک دو چندان میکند و در این صورت دستگاه شما دچار سوختگی نمی شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و تماس باکارشناسان ما به سایت بازیابی اطلاعات  مراجعه کنید.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۲:۴۰ توسط:wicked boy موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)