به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه .

به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه

بهترین موس های گیمینگ که برای بازی کردن در سال 2019 پیشنهاد می‌شوند (بخش اول)

سه فاکتوری مهمی که در انتخاب یک ماوس گیمینگ نقش اصلی دارند، عبارتند از: طراحی ارگونومیک، عملکرد عالی و امکان شخصی‌سازی دکمه‌ها. در حقیقت یک گیمر حرفه‌ای به دنبال ماوسی است که به خوبی در دستش جای بگیرد و در استفاده طولانی مدت، دست او را خسته و اذیت نکند. اما در کنار راحتی، عملکرد ماوس یکی دیگر از ویژگی‌های مهم آن به شمار می‌رود. در حقیقت کاربر ترجیح می‌دهد که همیشه از یک ماوس با حسگر نوری و همچنین با دقت بالا استفاده کند. دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی و شخصی‌سازی نیز از دیگر فاکتورهای مهم برای انتخاب یک ماوس گیمینگ خوب محسوب می‌شود.

حال اگر به بازی‌های ویدیویی علاقه دارید و یک گیمر حرفه‌ای محسوب می‌شوید با پلازامگ همراه باشید تا در ادامه با بهترین موس های گیمینگ آشنا شوید.

ماوس گیمینگ ریزر مدل Deathadder Elite

Razer Deathadder Elite Gaming Mouse

نوع اتصال                                  نوع رابط

با سیم                                       پورت USB

یکی از برترین ماوس‌های گیمینگ، ماوس Deathadder Elite ساخت کمپانی ریزر است. کمپانی ریزر یکی از قدرتمندترین تولیدکننده‌های سخت‌افزار و لوازم جانبی بازی است و در این زمینه ماوس‌های گیمینگ قدرتمندی توسط این برند تولید شده است. ماوس گیمینگ ریزر مدل Deathadder Elite از حسگر نوری به اندازه 16000 DPI برخوردار است.

البته به‌راحتی می‌توان میزان حساسیت این ماوس را با توجه به نوع بازی و یا فعالیتی که با ماوس انجام می‌دهید، تغییر داد اما مطمئنا گیمرهای حرفه‌ای، دقت بالای حسگر ماوس را می‌پسندند. طراحی این ماوس گیمینگ بسیار زیبا است و نورهای زیبایی از خود ساطع می‌کند که کاربر می‌تواند با توجه به سلیقه خود، رنگ این نوردهی را تغییر دهد. ماوس گیمینگ ریزر مدل Deathadder Elite مجهز به 7 کلید است که قابل برنامه‌ریزی هستند. این ماوس از کابل USB پشتیبانی می‌کند و قادر است تا 50 میلیون کلیک را به‌خوبی تحمل کند. این ماوس برای کاربران راست‌ دست طراحی شده است و حدود 105 گرم وزن دارد.

ماوس گیمینگ ریزر مدل Deathadder Elite فرکانسی در حدود 1 گیگاهرتز و سرعتی در اندازه 450 اینچ بر ثانیه دارد. این ماوس مجهز به یک حسگر نوری 5G است و از یک سوئیچ مکانیکی بهره می‌برد. این ماوس علاوه بر گیم برای استفاده در حوزه‎هایی نظیر وب‌گردی و فتوشاپ نیز گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

ماوس گیمینگ ریزر مدل Mamba Tournament Edition

Razer Mamba Tournament Edition Gaming Mouse

نوع اتصال                                  نوع رابط

با سیم                                       پورت USB

ماوس گیمینگ ریزر مدل Mamba Tournament Edition یکی دیگر از ماوس‌های حرفه‌ای کمپانی ریزر است. این ماوس با قابلیت‌های بی‌نظیر خود علاوه بر گیمرهای حرفه‌ای، کاربران معمولی را نیز به خود جلب می‌کند. ماوس گیمینگ ریزر مدل Mamba Tournament Edition از سیستم روشنایی زیبایی پشتیبانی می‌کند و کاربر قادر است از میان 16.8 میلیون رنگ، رنگ موردنظر خود را انتخاب کند. این نورها عمدتا از گوشه‌های بدنه و پس‌زمینه اسکرول ماوس، قابل مشاهده هستند. ماوس گیمینگ ریزر مدل Mamba Tournament Edition مجهز به 9 کلید با قابلیت‌های متنوع است که کاربر می‌تواند با توجه به نوع بازی خود، آنها را شخصی‌سازی کند. یکی از نقاط مثبت این ماوس گیمینگ دقت بالای حسگر آن است.

در حقیقت حسگر این ماوس از دقت بالای 16000 DPI بهره می‌برد که برای انجام بازی‌های کامپیوتری بسیار مناسب است. این ماوس به‌گونه‌ای طراحی شده که مختص کاربران دست راست است و از طریق کابل USB به لپ‌ تاپ، کامپیوتر و سایر دستگاه‌های دیجیتالی که از USB پشتیبانی می‌کنند، متصل می‌شود. حسگر این ماوس از نوع لیزری 5G بوده، فرکانس آن حدود 1 گیگاهرتز است و سرعتی در حدود 210 اینچ بر ثانیه دارد. ماوس گیمینگ ریزر مدل Mamba Tournament Edition در حدود 133 گرم سنگینی دارد و از اسکرول چهارجانبه پشتیبانی می‌کند.


برچسب: Gaming، Logitech، Mouse، Razer،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۵:۴۳ توسط:wicked boy موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)