به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه .

به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه

بهترین موس های گیمینگ که برای بازی کردن در سال 2019 پیشنهاد می‌شوند (بخش دوم)

این ماوس از طریق کابل USB به کامپیوتر، لپ‌تاپ و سایر دستگاه‌های دیجیتال دارای پورت USB متصل می‌شود. نوع حسگر این ماوس نوری و 5G است. ماوس گیمینگ ریزر مدل Naga Trinity Gaming از فرکانسی در حدود 1 گیگاهرتز و سرعتی در اندازه 450 اینچ بر ثانیه بهره می‌برد. این ماوس گیمینگ مجهز به سوپیچ مکانیکی است و از حافظه هیبریدی داخلی و ابری بهره می‌برد. گفتنی است ماوس گیمینگ ریزر مدل Naga Trinity Gaming حدود 120 گرم، وزن دارد.

ماوس گیمینگ ریزر مدل Naga Trinity

Razer Naga Trinity Gaming Mouse

نوع اتصال                                  نوع رابط

با سیم                                       پورت USB

ماوس گیمینگ ریزر مدل Naga Trinity Gaming یکی از هیجان‌انگیزترین ماوس‌ها در میان ماوس‌های گیمینگ موجود در بازار است. به همراه این ماوس یک پکیج سه‌تایی از صفحات قابل تعویض ارائه می‌شود. این پکیج شامل یک صفحه با 2 کلید، یک صفحه با 7 کلید و یک صفحه با 12 کلید است که با اتصال به بدنه ماوس ریزر Naga Trinity Gaming، قابلیت جدیدی را به آن اضافه می‌کنند.

دقت حسگر این ماوس در حدود 16000 DPI است که برای یک ماوس گیمینگ دقت فوق‌العاده بالایی محسوب می‌شود. بدنه این ماوس به‌گونه‌ای طراحی شده که در استفاده طولانی مدت، دست کاربر را اذیت نخواهد کرد، اما این ماوس هم برای کاربران راست دست طراحی شده است. این ماوس از طریق کابل USB به کامپیوتر، لپ‌تاپ و سایر دستگاه‌های دیجیتال دارای پورت USB متصل می‌شود. نوع حسگر این ماوس نوری و 5G است. ماوس گیمینگ ریزر مدل Naga Trinity Gaming از فرکانسی در حدود 1 گیگاهرتز و سرعتی در اندازه 450 اینچ بر ثانیه بهره می‌برد. این ماوس گیمینگ مجهز به سوپیچ مکانیکی است و از حافظه هیبریدی داخلی و ابری بهره می‌برد. گفتنی است ماوس گیمینگ ریزر مدل Naga Trinity Gaming حدود 120 گرم، وزن دارد.

ماوس گیمینگ ریزر مدل Basilisk

Razer Basilisk Gaming Mouse

نوع اتصال                                  نوع رابط

با سیم                                       پورت USB

یکی دیگر از محصولات کمپانی ریزر که در فهرست ده تایی ما جای دارد، ماوس گیمینگ ریزر مدل Basilisk است. این ماوس از حسگر نوری با دقتی معادل 16000 DPI برخوردار است که در اجرای بازی‌های سخت و پیچیده کامپیوتری به کمک کاربر می‌آید. ماوس گیمینگ ریزر مدل Basilisk با نورهای کروما تزئین شده است که علاوه بر زیبایی، هیجان اجرای یک بازی را برای کاربر چند برابر می‌کند.

کلیدهای مختلف روی بدنه این ماوس، قابل برنامه‌ریزی هستند و در بازی‌های استراتژیک به کمک کاربر می‌آیند. طراحی این ماوس کاملا ارگونومیک است و در استفاده طولانی مدت دست کاربر را اذیت نخواهد کرد اما باید گفت که این ماوس مخصوص کاربران راست دست، طراحی شده و به خوبی در دستان آنها جای می‌گیرد. این ماوس تنها 107 گرم وزن داشته و با استفاده از کابل USB به کامپیوتر، لپ‌ تاپ و سایر لوازم دیجیتالی که از پورت USB پشتیبانی می‌کنند، متصل می‌شود. سرعت حرکت این ماوس 450 اینچ بر ثانیه است و فرکانسی در حدود 1 گیگاهرتز دارد. این ماوس نیز از حافظه هیبریدی داخلی و ابری پشتیبانی می‌کند.


برچسب: Gaming، Logitech، Mouse، Razer،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۶:۲۷ توسط:wicked boy موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)