به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه .

به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه

مزیت های استفاده از منوی دیجیتالی لایو منو

منوی دیجیتال صفر تا صد مدیریت سفارش غذا را در اختیار مشتری قرار می دهد. در واقع  مشتری اولویت اول در نرم افزار رستوران است. مشتری می تواند لیست غذا و اطلاعات مورد نیاز در مورد آن را از طریق همین منوی اسکن شده روی گوشی موبایل به دست بیاورد.

حال چند مورد از ویژگی های اساسی ان را برای شما معرفی می کنیم :

1-به دلیل نمایش منو محصولات مجموعه در تلفن همراه، تبلت و یا لپ تاپ و نیاز نداشتن به هیچ منو کاغذی و یا دستگاهی دیگر، احتمال انتقال بیماری را (نسبت به منوی کاغذی) در این  شرایط کرونایی به صفر درصد می رساند و امکان انتقال بیماری از این طریق را به حداقل می رساند.

۲-به راحتی و بدون هزینه و در عرض چند ثانیه تغییرات و بروزرسانی های خود را بر روی منو اعمال کنید. به سهولت قیمت، توضیحات، عکس و ویژگی های هر محصول را تغییر دهید یا محصولی حذف یا اضافه کنید.

۳-با یک کلیک محصولات خود را موجود یا ناموجود کنید تا مشتریان انتخاب راحت تری داشته باشند.

4- منوی محصولات شما از هرجایی قابل دسترس است و امکان مشاهده و ثبت سفارش توسط مشتریان در بیرون از محیط شما ، وجود دارد. برای همین دیگر نیاز نیست که مشتریان شما حتماً در محیط حضور داشته باشند تا ثبت سفارش کنند، از بیرون محیط شما بدون نیاز به نصب نرم افزاری ثبت سفارش را انجام می دهند

5-به دلیل جذابیت بالای منو دیجیتال علاوه بر جذب کاربر و ایجاد تمایل برای ثبت نام کاربر در باشگاه مشتریان شما، سبب افزایش فروش با ترغیب مشتری به خرید نیز خواهد شد. در منو دیجیتال تمامی اطلاعات خرید کاربر ذخیره خواهد شد و امکان ارائه کدهای تخفیف به کاربر مورد نظر وجود دارد.

6-در اینجا علاوه بر حذف منوهای کاغذی و صرفه جویی در هزینه های نگهداری و یا طراحی و چاپ منو های قدیمی، نیازی به گارسن جهت دریافت سفارش مشتریان نمی باشد. بدین صورت که کاربر پس از مشاهده و انتخاب محصولات خود، به راحتی سفارش خود را ثبت کرده و حتی می تواند پرداخت خود را به صورت آنلاین و با استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی انجام دهد. پس از ثبت سفارش یک آلارم و نوتیفیکیشنی در پنل مدیریت منو دیجیتال جهت اعلام سفارش برای شما ارسال می گردد.

بدین طریق علاوه بر حذف مشکلات و اشتباهاتی که در هنگام دریافت سفارش چه از طرف سالن دار و چه از طرف کاربر ایجاد می گردد، همچنین امکان حذف سالن دار جهت دریافت و ثبت سفارش نیز امکان پذیر خواهد بود. که این مورد نیز باعث صرفه جویی در زمان و هزینه‌های هر مجموعه می گردد.

7-امکان ثبت و پرداخت آنلاین سفارشات برای مشتریان به صورت های درون بر، بیرون بر و پیک با امکان مشخص کردن آدرس محل تحویل از روی نقشه نیز وجود دارد.

8-قابلیت تعریف زبان های مختلف به منو جهت مشاهده‌ و ثبت سفارش توریستها نیز وجود دارد.

 

لازم به ذکر است تمام این مزیت های گفته شده را تیم مدیریتی لایو منو بدون هیچ نقصی برای مشتریان شما قرار داده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۴:۰۹ توسط:wicked boy موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)