به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه .

به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه

خرید تلویزیون های 55 اینچ از چهار برند خوشنام عرصه تکنولوژی و نقد تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q60A

 

تلویزیون 85 اینچ سامسونگ 85q60a

از این رو شرکت بزرگ سامسونگ باری دیگر در این عرصه، نام خود را در صدر جدول بهترین ها ثبت نموده است. محصول بسیار جدید سامسونگ Q60A با نام تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q60A با داشتن قابلیت های بی نهایت فراوان انتظار کاربران و علاقه مندان به تکنولوژی را از تلویزیون ها افزایش می دهد.

این تلویزیون بی همتا و هوشمند طوری ساخته شدە و به امکانات آن پرداخته اند که به بیشتر نیازها و فناوری هایی که همه ما در محیط خانه خود می خواهیم و لازمه کار خود می دانیم و به آن فکر می کنیم پاسخ می دهد. تلویزیون سامسونگ مدل Q60A به دلیل سیستم عامل قدرتمند و کاربردی که دارد حسابی معروف است. سیستم عامل تایزن در مدل های Q سال 2021 با قدرت بیشتری ظاهر شده اند که می توانند خاص و فوق العاده بودن آن را بیشتر نمایان کنند.

به همین دلیل رابط کاربری مناسب یکی از مهم‌ترین معیارها در یک تلویزیون عالی است. سامسونگ از سیستم عامل مخصوص که با نام تایزن شناخته می‌شود در تلویزیون‌های خود استفاده می‌کند. منوی اصلی و تنظیمات سیستم عامل تایزن بی‌نهایت روان و ساده طراحی شده تا کاربران بدون کوچک‌ترین مشکلی بتوانند با تلویزیون ارتباط برقرار کنند.

در تلویزیون سامسونگ Q60A‌ از بالاترین نسخه‌ی سیستم عامل تایزن در سال 2021‌ استفاده شده که با امکانات متنوعی همراه است. این سیستم عامل راحت‌ترین راه‌ها برای اتصال به اینترنت، دانلود برنامه و دسترسی به انواع سرویس‌های آنلاین را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از نقاط ضعف تلویزیون که ممکن است به چشم بیاید زاویه دید محدود آن است.

به دلیل مجهز نبودن تلویزیون Q60A به فناوری Direct Full Array کنتراست تصاویر در این تلویزیون در حد تلویزیون های گران قیمت نیست اما سامسونگ با پشتیبانی از تکنولوژی Dual LED این موضوع را جبران کرده است تا کنتراست تصویر بالاتری ارائه دهد. همچنین به کمک فناوری 4K Upscaler رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت فورکی به نمایش میگذارد.

کیفیت تصویر این تلویزیون تقریبا چهار برابر بهتر از تلویزیون های Full HD است و شما را در فیلم و بازی غوطه ور خواهد کرد. تلویزیون سامسونگ Q60A سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های 2021 سامسونگ محسوب می شود. این تلویزیون در واقع ارزان ترین تلویزیون QLED سامسونگ در سال 2021 است و برای استفاده های معمولی و خانگی و همچنین تماشای فیلم کاملا مناسب است. این تلویزیون جایگزین تلویزیون سامسونگ 55Q60T است که در سال گذشته معرفی شده بود.

تلویزیون 65 اینچ Q60A QLED سامسونگ، کوانتومی بوده و این یعنی (ریز نقاطی است که به کمک نور پس زمینه از خود نور ساطع کرده است). دستگاه Q60A کیولد، تلویزیون سری جدید شرکت سامسونگ بوده و تولید شده کشور مصر می باشد. یکی از مزیت‌های استفاده از پنل VA این است که دیگر با مشکلاتی همچون Burn-In یا احتمال پیکسل سوختگی در حین تماشای ویدیوهای مختلف مواجه نمی‌شوید.

البته بسیاری از مردم این مشکل را به سوختن پیکسل تعبیر می‌کنند در حالی که سوختن پیکسل اتفاق نمی‌افتد بلکه احتباس پیکسل رخ می‌دهد. احتباس هم یعنی حبس شدن و گیر افتادن و منظور آن است که به طور مثال رد یا سایه‌ی یک آرم شبکه روی همان قسمتی که به صورت ثابت نمایش داده می‌شده، باقی می‌ماند و این مشکل احتمال دارد بعد از مدتی که معلوم نیست چه مدت طول می‌کشد از بین می‌رود یا احتمال دارد برای همیشه بر روی نمایشگر باقی بماند.

مشخصات و ویژگی های تلویزیون سامسونگ ۵۵q60a سایز ۵۵ اینچ

جهت آسوده خاطر شدن شما مشتریان ارجمند اعتماد شما را به مطالعه این لینک جلب می کنیم تا با اطمینان خرید کنید ؛ تدوست داریم با آسودگی خیال خرید کنید . پس با داشتن این دستگاه هوشمند اوقات خوشی را برای خود و خانواده تان فراهم کرده اید. به گونه ای که بر اساس علایق شما، به طور اتوماتیک محتویات مورد پسندتان را در اختیارتان قرار می دهد. فناوری اچ دی ار وسعت زیادی از رنگ های دینامیکی و گسترده را در بر گرفته که مطابق با شرایط صحنه آن ها را انتشار می دهد. و در آخر اینکه رنگ این دستگاه سیاه براق است که بسیار منحصر به فرد می باشد. همچنین غلظت بیشتری در نمایش رنگ های جذاب و نفس گیر داشته که بیننده را جذب می کند.

نصب دیواری تلویزیون ، نصب آنتن و لوازم جانبی

اما برای داشتن کیفیت تصویر بهتر، تلویزیون های QLED حجم رنگ بیشتری را نمایش می دهند و معمولا از روشنایی صفحه نمایش بیشتری برخوردار هستند و کیفیت تصویر بهتری ارائه می دهند. با سلام، تلویزیون Q6F که با مدل Q6FN نیز شناخته می شود محصول 2018 و قدیمی سامسونگ محسوب می شود. تلویزیون Q60A محصول 2021 است و امکانات هوشمند بهتری در اختیار شما قرار می دهد.

این تلویزیون QLED سامسونگ با SmartThings کار می کند تا خانه هوشمند شما را کنترل کند. QLED با دستگاه ها و سنسورهای اینترنت اشیاء پیوند خورده تا بتوانید چراغ ها را روشن کنید؛ داخل یخچال را بررسی کنید و حتی از جاروبرقی رباتی خود استفاده کنید. قابلیت TAP VIEW به شما اجازه خواهد داد با ضربه زدن گوشی به تلویزیون محتوای گوشی خود را (مانند عکس، فیلم و غیره) را در در صفحه نمایشی بزرگرت مشاهده کنید.

Q60a با رنگ های درخشان و واقعی

این تلویزیون سامسونگ همانند دیگر مدل های جدید 2021 این کمپانی دارای فناوری ها و قابلیت های منحصر به فرد دیگری نیز می باشد که به طور کلی نمی توان آنها در یک سطر بیان نمود پس برای آگاهی و اطلاع از سایر ارگان ها و تکنولوژی های این تلویزیون می توانید با ما در مباحث بعدی همراه باشید. و با ارائه ی نقد و بررسی های تخصصی در انتخاب مناسب ترین کالاها، بهمشتریان کمک نماید. معرفی می کند تا تجربه‌ای نو در خرید لوازم خانگی و دیجیتال را در هر سطح و سلیقه‌ای در اختیار مخاطبان قرار دهد. همچنین این فروشگاه اینترنتی در عرصه های دیگری چون ابزار، خودرو، ورزش، سرگرمی، زیبایی و سلامت، دکور و خواب، کودک و ...

همچنین ویژگی Game Motion Plus نیز در حالت بازی فعال میشود تا صحنه های اکشن و سریع بازی ها را کاملا صاف و شفاف مشاهده کنید. این تلویزیون دارای ویژگی Super Ultrawide GameView است و به شما اجازه میدهد رزولوشن صفحه بازی هایی را قابلیت ultra wide پشتیبانی میکنند را تنظیم کنید. سامسونگ این تلویزیون را به منوی Game Bar مجهز کرده است تا بتوانید به صورت دستی نیز تنظیمات بازی را مدیریت کنید.

امروزه تلویزیون های جدیدی وارد بازار می شوند که دارای امکانات هوشمندی می باشند و استفاده و دسترسی به آنها و استفاده کردن از آن ها برای تمامی کاربران لذت بخش و راحت شده است، چون این امکانات هوشمند در این عصر جدید که عصر تکنولوژی و فناوری است در زندگی برای همه ما لازم و ضروری می باشد.

اما در سال 2021 سامسونگ تنها به این اکتفا نکرده و از تکنولوژی مدرن +Motion Xcelerator Turbo نیز کمک گرفته است. این قابلیت سرعت تصویر را به بالاترین حد رسانده و کاربر در بازی و فیلم‌های هیجانی نیز هیچ‌گونه لرزشی در تصاویر احساس نخواهد کرد. همچنین استفاده از پردازنده گرافیکی مجزا و قابل تنظیم به افزایش کارایی تلویزیون برای اجرای بازی به بهترین شیوه ممکن کمک شایانی کرده است.

این ویژگی رنگ و نور صفحه‌نمایش را متناسب با فضای اتاق یا سالن شما تنظیم می‌کند. این ویژگی یک ویژگی پرطرفدار در میان تلویزیون‌های نسل جدید سامسونگ است که به کمک آن در زمان خاموش بودن تلویزیون دیگر با یک صفحه سیاه خالی مواجه نخواهید بود. این تلویزیون همچنین قادر به دریافت اطاعات هواشناسی و اخبار نیز خواهید بود. پایه‌های آن در دو طرف قرار می‌گیرند و به شما امکان تنظیم ارتفاع تلویزیون را نیز می‌دهند به این ترتیب بسته به فضا و میزی که در اختیار دارید می‌توانید از آن استفاده کنید.

اما سامسونگ برای جبران این موضوع از تکنولوژی Dual LED استفاده نموده است و به کمک تکنولوژی Mega Contrast و Supreme UHD Dimming کنتراست تصویر بسیار خوبی ارائه می دهد. سامسونگ تی وی پلاس شما را در جریان به‌روزترین مطالب قرار می‌دهد بنابراین نیازی نیست زمانی برای این کار تلف کنید. راهنمای جهانی جدیدترین پیشنهادات فیلم و نمایش‌های تلویزیونی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سیستم صوتی دو کاناله و توان صوتی 20 وات در خروجی باعث می شود که این تلویزیون از کیفیت صدای مطلوبی بهره مند شود. شرکت خوشنام سامسونگ با طراحی این محصول گامی بزرگ در حرفه ای بودن برداشته است. ما زمانی یک تلویزیون را حرفه ای می نامیم که هم از نظر کیفیت تصویر و هم از نظر کیفیت صدا عالی و مناسب باشد و از همه نظر و مخصوصا امکانات هوشمند کاربران خود را بی نیاز کند.


برچسب: تلویزیون q70a، قیمت تلویزیون q70a، خرید q60a، قیمت تلویزیون سامسونگ q60a، تلویزیون سامسونگ 55q60a، تلویزیون q60a، قیمت تلویزیون سامسونگ Q60A کیولد، تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q60A، قیمت خرید تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q60A، تلویزیون فورکی سامسونگ 55Q60A، تلویزیون ال ای دی سامسونگ، تلویزیون 2021 سامسونگ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۳:۴۱ توسط:wicked boy موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)