به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه .

به روز ترین وبلاگ جامع تکنولوژی و رایانه

لوازم جانبی سقف شینگل ویلانما با ورق دکرا، ورق کینگستون

البته بام کینگستون به دلیل داشتن سیستم یکپارچه و به هم پیوسته، می‌تواند یک واحد کامل در نظر گرفته شود، که می‌تواند در مقابل وزش باد به سمت بالا مقاومت کند. در حقیقت، کینگستون در برابر طوفان و وزش باد ضمانت سرعت باد 120 مایل در ساعت را دارد.

این سیستم را می‌توان یک سیستم مقاومت خوب در برابر زباله‌ها دانست که حتی سیمان و آسفالت را از بین می‌برد. کاشی‌های کینگستون با هسته فولادی خود قادر به مقاومت در برابر هر نوع تگرگ هستند، بنابراین این ویژگی باعث شده است این محصول به عنوان محصول برتر در صنعت سقف باشد.

استفاده از سیستم سقف شیب دار شن در مناطقی که پتانسیل طوفان شدید و وزش باد را دارند توصیه می‌شود.

مقاومت در برابر آتش

کینگستون در مناطقی با پتانسیل آتش سوزی بهترین راه حل است. هسته‌های فولادی و چسب‌های آکریلیک مواد غیر قابل احتراق هستند، به این معنی که سیستم سقف شیب دار دارنگزه از مقاومت در برابر خاکسترهای قابل اشتعال و سایر مواد آتش زا استثناست. مشخصات یکپارچه این محصول اجازه نمی‌دهد خاکستر داغ از سقف سقوط کند و به عنوان یک واحد غیرقابل نفوذ عمل کند.

رها کردن سقف در هنگام آتش سوزی یک نگرانی مهم در مورد ایمنی است. بیشتر سقف‌ها به دلیل وزن و ناپیوستگی از هم می‌ریزند. هر قسمت از سقف کینگستون به عنوان یک واحد جداگانه متصل و یکپارچه شده است.

فضای خالی پر از هوا گرمای بین لایه‌های سقف را با ایجاد سیستم انتقال حرارت پراکنده می‌کند. این نه تنها ذخیره انرژی در هنگام گرما یا سرما، بلکه دلیلی برای اکستروژن سیستم کینگستون در صورت بروز آتش سوزی است.

زمین لرزه

زمین لرزه می‌تواند باعث سقوط یا سقوط یک سقف شود که می‌تواند منجر به رانش زمین شود. هنگامی که زلزله قاب خانه را تکان می‌دهد، اگر مصالح به کار رفته در پشت بام سنگین باشد، قسمت‌هایی از آن از جایی خارج می‌شود و باعث سقوط جزئی یا کل سقف می‌شود. بسیاری از خانه‌ها به طور کلی پس از وقوع زلزله توسط سقف‌های سنگین تخریب می‌شوند، زیرا یک سقف سنگین فشار زیادی به ساختار خانه وارد می‌کند.

در صورت وقوع زلزله، سیستم سقف کینگستون با ورق دکرا، ورق کینگستون عملکرد بهتری نسبت به سایر سیستم‌ها دارد. سبک بودن کاشی‌های کینگستون کمترین فشار را به ساختار خانه وارد می‌کند. علاوه بر این، سیستم یکپارچه ساختار کلی خانه را تقویت می‌کند.

بازده انرژی (بهره وری انرژی)

سقف‌های Galvalum به عنوان مواد با انرژی کارآمد به سرعت در حال بدست آوردن زمین در بازار هستند. به گفته صاحبان املاک و مستغلات، این نوع ورق موجب صرفه جویی در بیش از 20٪ انرژی می‌شود. طبق مطالعات انجام شده در مرکز انرژی و انرژی فلوریدا و آزمایشگاه ملی اوک ریج و بسیاری از مراکز مستقل دیگر، بازتاب و کارایی سقف با ورق گالوانیزه تأیید شده است. همچنین مطالعاتی برای اثبات راندمان انرژی بام ورق گالوانیزه در دست اقدام است.

ورق دکرا، ورق کینگستون در سقف‌های کینگستون با ورق گالوانیزه از پیش رنگ شده می‌تواند تا 65٪ خورشید را منعکس کند و تا 80٪ گرما را از بین ببرد. وجود می‌آید. علاوه بر این، حجم کم حرارت سقف گالوانیزه بدین معنی است که به محض اینکه خورشید پشت ابر می‌رود گرما توسط آن از بین می‌رود.

سقف‌های دیگر گرمای بیشتری دارند و حتی وقتی خورشید تابان نمی‌ماند، آن‌ها گرما را حفظ کرده و در زیر سازه می‌درخشند.

مقاومت در برابر تگرگ

 بی نظیرترین راه حل در مناطقی که مستعد طوفان‌های تگرگ هستند سقف‌های کینگستون با ورق دکرا، ورق کینگستون است. این محصول تگرگ تا 2.5 اینچ را تضمین می‌کند و آن را به یک انتخاب بی نظیر برای مهندسین و معماران تبدیل می‌کند. تگرگ باعث ایجاد خسارت زیادی به ساختار سقف می‌شود و صاحبخانه ها را وادار می‌کند تا هزینه‌های زیادی را برای تعمیر و یا در برخی موارد جایگزین کردن سقف هزینه کنند.

سفال، کاشی‌های بتونی، سیمان، شینگل و سازه‌های چوبی اغلب به دلیل طوفان‌های تگرگ ترک یا شکسته می‌شوند. در برخی موارد، ریزش آوار می‌تواند برای ساکنان خطرناک باشد.

وزن سبک :

با وزن حدود 6 تا 7 کیلوگرم در هر متر مربع، کینگستون معادل نمونه‌های رس و سیمان وزن دارد و به هیچ وجه آب را جذب نمی‌کند. از طرف دیگر به دلیل وزن کم کینگستون از آن برای نصب، زیرساخت و شبکه سازی بسیار سبک‌تر استفاده می‌شود. این باعث می‌شود بار مرده روی ساختمان شدیدتر شود.

دارای نمای جذاب و ماندگار:

وجود سنگریزه‌هایی با ظاهری جذاب و متفاوت و نقش محافظ لایه آکریلیک و عدم زنگ زدگی فلز گالوانیزه باعث زیبایی زیبایی کینگستون می‌شود به گونه‌ای ماندگار است که به دلیل گذشت زمان، پولیش و رنگ آن از بین نمی‌رود.

حمل و نقل بدون تلفات:

سهولت حمل و نقل، قابلیت حمل سریع و سالم، بلند کردن آسان قطعات و عدم خرابی هنگام تغییر مکان برخی از دلایل گرایش بزرگ به سمت ورق دکرا، ورق کینگستون هستند. کارشناسان ما در اینجا انجام حمل سریع و سالم را در اسرع وقت امکان پذیر می کند.

عملکرد عایقی:

سنگریزه‌های آشفتگی سطح Kingston باعث می‌شود این محصول از نظر حرارتی کارآمد باشد و از نفوذ صدا جلوگیری می‌کند. سیستم قرارگیری و نوع مواد کینگستون و سطح مناسب سطح همپوشانی و سطح همپوشانی کاشی‌ها باعث می‌شود که هیچ درز و سوراخی در کنار کاشی‌ها باقی نماند و در مواجهه با باد و باران سقف کاملاً مناسب باشد مهر و موم شده و بدون نفوذ.

استحکام و پایایی:

وجود آلیاژ گالیم در هسته کینگستون که از خوردگی بسیار بالاتری نسبت به ورق‌های گالوانیزه (بیش از 9 برابر) برخوردار است، به سختی و استحکام بی نظیری به Top Tail بخشیده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۴:۲۲ توسط:wicked boy موضوع: عمومی نظرات (0)